naslov

mail

crta 210

Krka

Tvoje grlo je tvoja moč. In ko zaboli so vaša prva izbira Septabene
krka
crta 210
KAMERE
  o Trdinov vrh
  o Pl. dom pri Gospodični
  o Miklavž

MLADINSKI PLANINSKI TABOR OD 27. – 30. 6. 2019
NA POKLJUKI

Udeleženci tabora so bili mladi planinci od 2. do 6. razreda iz OŠ Žužemberk, podružnične OŠ Dvor, OŠ Vavta vas, podružnične OŠ Birčna vas, OŠ Veliki Gaber, OŠ Luisa Adamiča Grosuplje, OŠ Ivančna Gorica, OŠ Center Novo mesto in OŠ Trebnje.
V evalvacijskem vprašalniku je večina udeležencev za vse dejavnosti obkrožila odgovore odlično in zelo dobro. Razočarani so bili le nad tem, da niso videli pravih vojakov, kar so pričakovali, glede na to, da smo bili nastanjeni v vojaškem objektu.
Načrtovanje tabora je bilo odlično, sledili smo načrtom do zadnje podrobnosti. Vse načrtovane dejavnosti so bile izvedene, dodali smo jih še nekaj na samem mestu dogajanja, da smo popestrili predvsem prosti čas.
Vreme je bilo odlično. Namestitev dovolj enostavna, z možnostjo uporabe zunanjih in skupnih notranjih prostorov. Zadostno število tušev in umivalnikov je pripomoglo, da z umivanjem nismo porabili preveč časa. Zaradi varnosti smo pograde potisnili enega ob drugega in se s tem izognili nevarnosti, da bi otroci, ki so spali na zgornjem pogradu, padli ponoči iz postelje.
Udeleženci tabora so bili večino družabni, ustvarjena so bila nova poznanstva in prijateljstva. Izvajalci tabora so bili lepo vključeni v izvedbo in delo tabora. Vsak je videl, kaj je potrebno postoriti v skupno zadovoljstvo vseh. Organizatorji so bili iznajdljivi, prilagodljivi in vključeni v delo.
Zdravstvenih posebnosti ni bilo. Deklico, ki je zbolela še pred odhodom, smo nadomestili z udeležencem iz čakalne liste, ki so ga starši pripeljali za nami. Drugih nevšečnosti in poškodb ni bilo.
Mnenje vodstva tabora in mentorjev je, da je planinski tabor odlično uspel, da so bili otroci zadovoljni in večina od njih si želi ponovne udeležbe.
Prehrana je bilo dogovorjena in realizirana v namestitvenem objektu, bila je ustrezna tako po kakovosti, raznovrstnosti in količini. Predvsem pozdravljamo možnost, da si vsak vzame, kar in kolikor mu paše, ker je ostankov hrane zato manj. Organizirani so bili zajtrki, kosila in večerje. Poskrbljeni je bilo za zadostno količino pitne vode (ustekleničene) in drobne priboljške.
V analizi so mladi planinci ocenili prehrano kot odlično, z izjemo posameznikov.

Majice za tabor je prispevalo podjetje TOTAL d.o.o.
Priznanja je natisnila Tiskarna Vesel, Anton Vesel s.p.

Vsem sponzorjem in donatorjem, ki so nam omogočili izvedbo tabora, se iskreno zahvaljujemo.

Andreja Bartolj Bele

ČETRTI DAN     30.6.2019, 20:02

Ker je bil to naš zadnji dan tabora, smo po zajtrku spakirali svojo prtljago in pospravili sobe. Sledil je pohod do koče na Uskovnici. Ustavili smo se na energetskih točkah in pri kapelici Marije Kraljice Miru. Pri koči smo naredili postanek za okrepčilo in za skupinsko fotografijo z novimi majicami planinskega tabora, ki so jo prejeli vsi udeleženci. Skupinsko fotografiranje smo ponovili pri vojaškem objektu Rudolfa Badjure, ki je bil naš dom v času tabora.

Sledilo je kosilo, še zadnji pregled prtljage in nato vožnja proti domu. Po približno dveh urah vožnje smo se počasi poslovili. 35 otrok, ki so se udeležili planinskega tabora, je po štirih dneh ponovno objelo svoje najbližje.

Vodniki in mentorji smo ponosni na vse mlade planince, da so osvojili dvatisočaka in prehodili vse planinske poti brez večjih težav. Veseli smo, da so otroci preživljali prosti čas v naravi, se zabavali in družili z vrstniki. Bravo za vse nas!

TRETJI DAN     29.6.2019, 20:02

Zbudili smo se v lepo sončno jutro v objemu pokljuškega gozda. Okrepčali smo se z zajtrkom ter se pripravili na pohod. Hodili smo po gozdu, kjer smo občudovali mogočne smreke. Po slabi uri hoje smo prispeli na planino Zajavornik. Tam sta nam pastir in sirar predstavila življenje in delo na planini ter postopek izdelave sira in mlečnih izdelkov iz svežega kravjega mleka.

Do našega doma smo se vrnili po drugi poti. Sledilo je kosilo, po njem pa kratek počitek. Popoldan smo v okolici doma izvedli orientacijski pohod in različne delavnice, kjer so otroci izdelovali markacijo, slikali s pasteli in občutili naravo z vsemi našimi čuti. Po večerji so otroci prejeli priznanje za udelezbo na taboru, sedaj pa nas čaka še nočni pohod z lučkami.

Imamo se fantastično!!!

DRUGI DAN     28.6.2019, 20:02

Po zgodnjem zajtrku smo se odpravili na Viševnik (2050 m). Pot je bila strma, porasla z ruševjem in planinskim cvetjem. Občudovali smo encijan, kranjsko lilijo, črnoglavko, kukavice, nageljčke itd. Po 2 in pol urah hoda smo osvojili vrh, s katerega smo opazovali Triglav. Otroci so hitro opazili tudi Kredarico in Dom Planika.
V dolino smo se vračali po poti čez Kačji rob, nadaljevali do Jezerc, kjer smo izvedli planinski krst za vse tiste mlade planince, ki so prvič osvojili dvatisočaka.
Sestopili smo v smeri planine Konjščica in ob 14.30 uri prispeli nazaj na Rudno polje. Po popoldanskem počitku smo se posladkali s sladoledom in sodelovali v kotičkih: spoznavanje alpskih rastlin, učenje upletanja vozlov, slikanje in prva pomoč. Sledila je večerja, po večerji pa planinski kviz.

02_01_02_02

PRVI DAN - Drugo obvestilo:    27.6.2019, 21:15

Začeli smo s pohodom v Pokljuški soteski, ki je trajal 3 ure. Pohod je bil kljub vročini zelo prijeten, saj smo bili v soteski deležni veliko sence in lepih pogledov.

Okoli 15.ure smo prispeli v vojaški dom na Rudnem polju, kjer smo se nastanili. Sledila je malica, igra na prostem in ogled biatlonskega centra Pokljuka. Nato smo odšli na večerjo, obiskali so nas gorski reševalci, ki so nam predstavili svoje delo in opremo. Sedaj pa se počasi odpravljamo spat.

2_01_2_02

PRVI DAN - Prvo obvestilo     27.6.2019, 10:47

Sporočamo, da smo varno prispeli na naše prvo izhodišče: Gorje. Po malici se bomo podali v Pokljuško sotesko. Med potjo nas je pozdravil naš najvišji vrh Triglav.